Wednesday, April 28, 2010

JANGAN KAU DATANG

11.28 pagi...
Kepala aku sakit...pening...mual.isi perut yang aku telan tadi membuak-buak ingin keluar. In the sudden, perkara yang aku harapkan terjadi tidak terjadi. Jadual aku masih tak berubah. Masih 50 waktu. Terdetik dalam hati, bangsat apakan yang berlaku sampi ini terjadi. Dajjal mana yang masih berdengki? Sapatutnya aku sedikit bebas dari beban. Sekarang seolah terdetik rasa kurang motivasi, dan iklas pun kurang menjadi. Tadi aku terbaca blog si kupu-kupu. Hendak datang ke Kelantan katanya. Lantakla dia nak kemana. Cuma jangan dikacau aku yang masih tidak keruan. Aku betul-betul masih geram. Aku hilang. Hilang semuanya...jadi tolong pergi...pergi.jangan kau datang.
Jangan ditambah lagi sakit di kepala. Jangan ditambah. Aku benci. Benci semua. Akan aku bunuh semua yang datang mengacau.

No comments:

Post a Comment