Monday, May 31, 2010

perfume...

aku hadir hari ini bertemankan titanium flame...bau rempah yang pedas menghangatkan jiwa yang sedang resah. aku suka bau ini...lebih-lebih lagi kerana ia pemberian dari kekasih yang sentiasa akan bertahta di hati...untuk selamanya...
pernah dulu aku terpegung dengan mesmerize...dan ia akan menjadi kenangan untuk selamaya...baunya yang kuat dan menyegat memberikan seakan rasa nikmat....
satu ketika bertiup windscent...aku seperti angin yang bertiup...segar...ia memberikan rasa bebas...untuk aku terus terbang, tapi aku tidak bersayap...terus hampa.
wildderness pernah bertandang...memberikan haruman yang menusuk kalbu...terus ke pintu hati. membakar jiwa yang lemah andai tidak kuat. mesti kuat untuk melawan si liar ini...jangan sampai berkecai di lantai.
rpm seakan memberikan pecutan...dan aku memecut...untuk melupakan kisah silam...tetapi ia terus memburu...membuatkan aku menjadi buntu.
blacksuide menjadi peneman, ketika dalam kesunyian...meningatkan kisah silam dengan gaya dan cara yang tidak pernah hilang.
wildcountry pula sentiasa ada...setia bila diajak berjumpa...bertemu Tuhan semestinya...warna coklat dan bau yang nyaman, tidak seliar yang disangka...cukup untuk menjadi idaman.
aramis menjadi teman setia, tiap kali ada acara istimewa. kucup megah dengan baunya...mewah tanpa bicara...merendah diri sentiasa...
dan banyak lagi...perlu aku coretkan, mungkin dilain hari...bila diri bersedia...untuk berbicara lagi...

No comments:

Post a Comment