Monday, June 21, 2010

tangisan dalam tawa...

tiba-tiba aku teringat lagu "hati yang kau sakiti"...sedih lak.hurm.ku menangis,harus selalu kau tahu, akulah hati yang kau sakiti...adus...sakit...arghhh.huhu
selalu juga aku menyanyi, lagu here without you...Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love...
mengapa aku masih tidak berganjak? mengapa harus aku disini sedangkan aku tahu semua yang telah berlalu tidak akan kembali?
aku degil, tidak pernah memberi ruang untuk diri sendiri. aku tamak, tidak ingin melepaskan yang hendak pergi.
sedangkan yang sudah biarkan sudah.
yang berlalu biarkan berlalu...aku mesti terus menuju...tapi jalan penuh berliku.
ALLAH pasti menguji jika aku terus alpa...tapi aku ini insan wahai Tuhan...yang selalu terlupa. dan cara Engkau menegur kekadang terlalu keras sehingga aku terus tersungkur!
maafkan aku Tuhan...ampuni hamba Mu yang lemah...

No comments:

Post a Comment