Tuesday, March 29, 2011

serunding kasih

Allah tidak akan menzalimi hambaNYA...itu yang aku pegang, itu yang aku sandarkan. ALLAH tahu aku mampu pikul beban dan ujian ini dan oleh sebab itu Dia menguji aku untuk menguaktkan hati ku...bonda, terlalu bear ujian untuk mu. Terlalu berat untuk aku memandang kesengsaraan mu. Terlalu hancur hati ku cuba menyelami penderitaan mu. Terlalu luluh jiwa ku menghadapi semua tanpa mu...ingin, terlalu ingin kau kembali seperti dulu dan memberikan mu seteguk rasa nikmat kerana sepanjang perjalanan hidup mu tidak pernah ada madu manis kehidupan yang dikecap tetapi hanya sengat-sengat bias yang kau rasa. Andai mampu aku kacau serunding kasih yang berasa cinta dan penuh dengan suka, disuap bersama ketupat cinta sepanjang sisa hidup mu. ALLAH...kurniakan semua itu...

No comments:

Post a Comment