Tuesday, December 4, 2012

uruskan rumah dan juga tanah.

terlalu sibuk dengan tugasan kerja bertambah apabila aku perlu juga menguruskan urusan tanah yang sedang dinaik taraf. mujur ada ayah yang membantu. harapnya selepas ini segala urusan tanah dengan pejabat tanah tidak akan timbul sebarang masalah. tidak terhenti disitu, aku juga perlu menguruskan hal pembelian dan renovation rumah yang hampir siap, cuma tinggal kemasan atau finishing touch sahaja lagi. ini membuatkan kakak gembira, tapi semuanya jauh dari sempurna, hanya yang ringkas dan asas sahaja dulu aku bereskan. tanah sudah terjual sebanyak dua lot, namum bayaran masih belum aku terima, dan baki 4 lot, akan aku jual jika kena dengan harga, untuk aku buat modal pusingan atau aku simpan saja bagi pelaburan masa depan.

No comments:

Post a Comment